Obchodní podmínky společnosti Voláme Srdcem s.r.o.

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi společností:
Voláme srdcem s.r.o., IČO: 234 93 755, sídlem: Chudenická 1059/30, Hostivař, 102 00 Praha 10, vedená u Městského soudu v Praze (dále jen "Poskytovatel")
a vámi jako zákazníkem (dále jen "Zákazník).

1.2. Tyto podmínky platí pro nákup služeb telefonických hovorů i zboží (např. doplňky stravy, dárkové předměty) prostřednictvím našich webových stránek nebo při telefonické objednávce.

2. Nákup, platba a doprava

2.1. Objednávka služeb a zboží
Zákazník může objednat služby balíčky přátelských hovorů nebo zboží přes web, telefonicky či e-mailem. Po potvrzení objednávky je smlouva uzavřena.

2.2. Ceny
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH. Ceny jsou platné v okamžiku objednávky.

2.3. Způsob platby

  • Bankovním převodem
  • Online platební bránou (přes QR kód)
  • Složenkou (na vyžádání)
  • Trvalým příkazem

2.4. Doprava zboží
Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty nebo jiného přepravce (např. Zásilkovna, PPL) dle dohody s klientem.
Zásilka je standardně doručena do 2–5 pracovních dnů od přijetí platby nebo potvrzení objednávky na dobírku.

Způsoby doručení a platby:

  • Předem na účet – po přijetí platby odesíláme zboží na uvedenou adresu.
  • Dobírkou – platba při převzetí zboží, dle dohody s klientem.
  • Jiný způsob dopravy možný po individuální domluvě.

Cena dopravy je vždy uvedena při objednávce nebo sdělena při telefonickém potvrzení. O případných změnách nebo možnostech vás budeme informovat.

Faktura za nákup je standardně zasílána elektronicky e-mailem.
V případě, že si zákazník přeje fakturu přiložit fyzicky do balíčku, je třeba o to výslovně požádat při objednávce.

3. Odstoupení od smlouvy

3.1. Pokud jste spotřebitel (nepodnikáte), máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží nebo od potvrzení objednávky služeb.

3.2. Odstoupení je nutné oznámit písemně e-mailem na adresu: info@volamesrdcem.cz nebo doporučeně na adresu sídla.

3.3. V případě odstoupení vám budou peníze vráceny do 14 dnů od doručení oznámení. Pokud jste již zboží obdrželi, je nutné jej nepoškozené a v původním stavu zaslat zpět.

3.4. U služeb, které byly již zcela poskytnuty, není možné odstoupit.

4. Reklamace

4.1. Pokud je dodané zboží vadné (např. poškozené, prošlé, nesprávné), máte právo na reklamaci. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu.

4.2. U služeb přátelských hovorů můžete reklamovat nedodržení dohodnutého rozsahu (např. počet minut nebo počet hovorů), kvalitu služby nebo chování operátora.

4.3. Reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů. Kontaktujte nás prosím e-mailem na: reklamace@volamesrdcem.cz

5. Odpovědnost za vady, ochrana spotřebitele

5.1. Jako poskytovatel odpovídáme za to, že zboží nebo služba odpovídá popisu, je bez závad a je použitelná pro běžný účel.

5.2. Pokud by se vyskytla skrytá vada, máte nárok na náhradu, výměnu, opravu nebo slevu.

5.3. Na vaše práva se vztahuje zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

5.4. Mimosoudní řešení sporů je možné přes Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) nebo platformu Evropské komise pro mimosoudní řešení sporů online, která je dostupná na adrese: https://ec.europa.eu/consumers/odr

6. Kontakty

Voláme Srdcem s.r.o.
IČ: 23493755
Sídlo: Chudenická 1059/30, Hostivař, 102 00 Praha 10
E-mail: info@volamesrdcem.cz
Telefon: 216216542
Web: www.volamesrdcem.cz

V Karlových Varech dne 15.7.2025